ford i-Max.jpg

Ford i-MAX 這輛車,對我而言真的是部好車,我的好車定義,就是C/P值要高,至於品牌我是盡量挑國產車,因為車在設計上會比較符合台灣氣候且零件也會比較便宜,雖Ford i-MAXMazda M5是孿生車,但是大眾都會比較傾向Mazda M5因為它的品牌知名度年輕人較喜歡,就因為它是mazda,但是mazda的零件很貴,這是我挑Ford i-MAX的原因之一,原因之二是路上的能見度Ford i-MAX 較低也是我選它的原因,原因三是我的老婆及小孩都很喜歡它,原因四為車只是代步且我預定開10年左右,所以我挑Ford i-MAX是它真的很好真的很棒,品牌情節對我還好,因為有好多好多的東西都因為品牌就可以多貴1~2成的價錢。

 

 

Ford i-MAX 的廣告主打歌

[歌手]Daniel Powter (丹尼爾)
[歌名]Free Loop 管不住的音符
[專輯]Daniel Powter 同名專輯

歌詞

I'm a little used to calling outside your name
我有點習慣在外頭呼喊你的名字
I wont see you tonight so I can keep from going insane
今晚我不見你 以避免使自己瘋狂
But I don't know enough, I get some kinda lazy day
但我不敢確定 因為仍覺得自己有些無精打采
Hey yeah
嘿耶~


I've been fabulous through to fight my town a name
我驚訝於 自己願意為了一個名字 對抗整個城鎮
I'll be stooped tomorrow if I don't leave as them both the same
假如我不離開 我將會如同他們一樣墮落
But I dont know enough, I get some kinda lazy day
但我不夠明白 為何自己仍覺得有些無精打采
Hey yeah
嘿耶~


Cause it's hard for me to lose
因為「失去」對我而言是如此難以承受
In my life I've found only time will tell
在我生命中 只有時間可以證明
And I will figure out that we can baby
我將會找出我們所可以做的 寶貝
We can do a one night stand, yeah
我們可以做一天的停留 耶~


And it's hard for me to lose in my life
在我生命中 「失去」對我而言是如此難以承受
I've found outside your skin right near the fire
我在外頭髮現 你的外表如此接近毀滅之火
That we can baby
我們可以
We can change and feel alright
我們可以改變這一切 並覺得美好


I'm a little used to wandering outside the rain
我有點習慣在外頭的雨中徘徊
You can leave me tomorrow if it suits you just the same
你可以在明天離我而去 如果這也正好適合你
But I don't know enough, I need someone who leaves the day
但我不確定 我需要有誰在當天離開
Hey yeah
嘿耶~


Cause it's hard for me to lose
因為「失去」對我而言是如此難以承受
In my life I've found only time will tell
在我生命中 只有時間可以證明
And I will figure out that we can baby
我將會找出我們所可以做的 寶貝
We can do a one night stand, yeah
我們可以做一天的停留 耶~


And it's hard for me to lose in my life
在我生命中 「失去」對我而言是如此難以承受
I've found outside your skin right near the fire
我在外頭髮現 你的外表如此接近毀滅之火
That we can baby
我們可以
We can change and feel alright
我們可以改變這一切 並覺得美好

     

arrow
arrow
    文章標籤
    買車 Ford I-max 馬5
    全站熱搜

    imLohas 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()